بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:59
بازديد از اين پست : 258

آکادمی باشگاه بارسلونا در سال های اخیر نتوانسته است یک مهاجم درجه یک را به تیم ملی اسپانیا تحویل دهد.
مونیر الحدادی و ساندرو رامیرز امسال در تلاش هستند تا طلسم ناکامی مهاجمان لاماسیا در سالهای اخیر را بشکنند. مهاجم مراکشی الاصل مقابل الچه گل زد تا در لیست جدید تیم ملی اسپانیا قرار بگیرد و ساندرو در مقابل ویارئال موفق به گلزنی شد.

اما مسلما ثبات برای این دو مهاجم مهمتر از درخشش جرقه وار است. بارسا در ده های اخیر مهاجمان زیادی را داشته است که پس از درخشش مقطعی، افت کردند، محو شدند و فوتبالشان را در خارج از نیوکمپ ادامه دادند.

آخرین مهاجم نوکی که در آکادمی بارسا رشد کرد و در تیم اصلی کاتالان ها موفق شد، پاکو کلوس بود. این بازیکن بین سالهای 1982 تا 1988 در پیراهن آبی و اناری توپ می زد.

آنتونی پینیا، یوردی کرویف و اسکار گارسیا در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 در مقاطعی در بارسا درخشیدند اما به توفیق خاصی دست پیدا نکردند. در قرن بیست و یک نیز بازیکنانی مثل سرجیو گارسیا، اوریول ریرا، بویان و دونگو مهاجم نوک هایی بودند که علیرغم درخشش در آکادمی بارسا نتوانستند در تیم اصلی ثبات داشته باشند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »